קידום אתרים – אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי מקדם אתרים
בונה אתרים שגוגל אוהב
Avinu.co.il

מקדם אתרים מקצועי

 

חברה מומלצת לקידום אתרים

עכשיו שעברנו את סף המאה העשרים האחת והפרסום בגוגל סוער ודוהר קדימה, כמעט כל בן אדם יודע שמומחה קידום אתרים הוא הכרח. מעטים העסקים בימינו אנו שאין להם אתר אינטרנט. בוני אתרים ומקדמי אתרים הינם עיסוקים חדשים שבאו לענות על דרישה עולה וגוברת ל נוכחות באינטרנט ופרסום בגוגל. אינטרנט זה מקום גדול ומכיוון שהוא לא מוחשי יתכן שגודלו אף גובר על השטח הפיזי שתופסים אלה שגולשים בו. והעובדה היא שגוגל הינו מנוע המיינסטרים העיקרי בו אנשים מחפשים דברים.

פרסום בגוגל

יותר מ 3,000,000,000 חיפושים מוזנים אל אינטרנט כל יום. זה שלוש מאות פעמים תושבי ישראל כולם שזו כמות ענקית. בלי הפסקה גולשים מחפשים דברים באינטרנט ברחבי תבל. יתכן שממש עכשיו מטייל מישראל השוהה בקטמנדו והמתכנן לבקר בישראל בעוד שבועיים מעוניין למצוא עו"ד באזור המרכז; מי יודע, האמת היא שיתכן מאוד. בזכות התנועה הלא פוסקת של האינטרנט, אדם זה ימצא את מה שהוא מחפש בזכות דבר אחד ויחיד: הימצאות. זה שרוצה להתגלות, חייב להיות ראשון בגוגל. גוגל זה הכלי לאיתור תוכן בהיי הידיעה ברשת במאה שלנו. בשביל רובינו פסו ימי הכרכים העבים של דפי הזהב ואנחנו נותנים לאצבעות ללכת 'במקומך' על המקלדת ולא בין הניירות; אונליין הוא המאגר לקוחות העיקרי להרבה בעלי עסקים.

איך מגיעים להיות ראשון באינטרנט

בכיכר הומת אדם אין זה מספיק רק לעשות צעד אחד קדימה ולצעוק במלוא הריאות "אני כאן!" – קול כזה יעלם בתוך ההמון. בשוק של מיליארדים רבים, קול חלש זועק יבלע ב המולה ורעש ואפילו אם יזעק יותר חזק, יאבד. בטח כבר הבנתם את כוונת הדימוי. מזה אפשר להבין שבמקום לעבוד קשה עדיף לעבוד חכם. שירותי קידום אתרים זה אמנות נרכשת. אופטימיזציה ל אתרים זה ידע שמגיע בעקבות ניסוי וטעיה ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה במשך שנים רבות. שמעתם את אמרה "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם מקדם אתרים בגוגל.מומלץ להתייחס ל כל אלו כש אתם רוצים להוביל בגוגל.

פרסום גוגל לוקאלי

עוד דבר להתייחס אליו הינו התאמה ונכונות.להיות ראשון זה מצוין אמנם להיות נכון ומתאים זה מה שקובע. מה היא רלוונטיות בהקשר לפרסום אתרים באינטרנט? ניקח לדוגמא חברת רואי חשבון שמעוניינת לפרסם ולקדם את העסקים שלה באינטרנט; החברה הנ"ל מבוססת בעיירה "א". ונגיד ש"א" נמצאת ליד הגבול הצפוני. לחברה הזאת לא באמת משתלם לתפוס לקוחות פוטנציאליים באזור העיר "ת" שמדרימה הרחק מנקודה "א". מדוע כך? כי חוץ מהסיפוק שבידיעה שחברת רואי חשבון הנ"ל הינה מס' 1 באזור "ת", זה איננו מאוד מעשי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות יהיו לקוחות ש יסעו רחוק כל כך בשביל דבר שזמינים באזור מגוריהם. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל לפי מיקום גיאוגרפי. מקדם אתרים מקצועי מבין היטב למה ואיך לבצע קידום אתרים לעורכי דין לפי שיוך גיאוגרפי ולא קידום כללי. עוזר להבין את התמונה כשחושבים על האינטרנט במושגים עירוניים. אכן כן, דימוי זה כבר קיים. טראפיק באינטרנט או כמו שאומרים בעברית – תנועת הגולשים – הינה כמותנועת הנהגים והולכי הרגל בדרך ראשית. נהגים והולכי רגל אלה ממתינים במעברי חציה, ברמזורים או בצמתים, נושאים עיניהם מעלה אל הנורות הבוהקות של השלטים הדיגיטליים ו… שוב, הבנתם לאן הדימוי הזה לוקח אותנו.

קידום אתרי עורכי דין לוקאלי

והנה הגענו לנושא של ויזואליזציה של הפרסום באינטרנט. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כפי ששמענו לא פעם. וזה מתקשר ל שיווק במפות של גוגל. אפליקציה זו תפסה חזק בשנים אחרונות וזאת לא בלי סיבה טובה. היא נותנת לגולשים למקם את העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה מטרים הליכה מהעבודה זה נמצא. זאת עזרה שאין כמוה ל אלה שתרים אחר בתי עסק באזור המצאותם ואינם בקיעים ב העיר כמו נהג מונית מן המניין. לראות את המקום המדויק של העסק מאותת תחת העיניים שלך על מפת הגוגל מזמן תחושת קירבה פיזית, זה כאילו שאתה כמעט כבר שם: הנה כאן הבית איפה ש סבתא רבקה גרה ופה הפינה של השווארמה של משה. זה ההרגשה הזאת של מוכרות וקירבה שמובילה ל חיבור ישיר ומעלה את הסיכוי למציאת לקוחות מתאימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

All search results
סגור
Scroll to Top
גלילה למעלה